domingo, 17 de octubre de 2010

Dissabte

M'he llevat a les 2 i he sortit amb bici a fer les hortes, i he tornat abans de les 3 per dutxar-me, dinar i relaxar-me.
A les 5 he fet cap a l'Itaca, però no hi havia ningú d'aquella colla i he agafat la bici fins a Les Deus.
El Ferran i el Prieto estàven currant i he aprofitat per fer una mica de rocòdrom.
El Ferran m'ha dit que el Coca, una amiga i el Cuscó, estàven tibant-li a la riera, però jo ja havia fet el cupo el migdia, i no en tenia massa ganes en aquell moment.
Després, al tornar cap al poble, he vist que l'Ito tenia el cotxe aparcat al pokete, i després de saludar el Raül, he entrat; m'ha dit que també estàva al corrent que aquella colla havien anat a la riera, i hem decidit d'anar-hi a treure el cap un moment.
M'he anat a canviar, l'he esperat al portal i hem fet via cap a la riera.
El cami estàva més empantanegat que mai, i fins i tot irreconeixible en algun tram; hem hagut d'aparcar abans de baixar més pel cami de l'aparcament, perquè dues roques força grans, arrossegades per les aigües dels darrers dies, tallàven el pas.
Quan hem arribat al sector, ens hem adonat que estàven a la zona de l'ombra, i el Coca es disposàva a fer "que dulce eres puta"(V+/6a). El tio l'ha fet sense problemes fins dalt, i després me l'ha deixada obrir a mi. M'ha assegurat el Cuscó i l'he poguda encadenar bé, amb un pas crític que m'ha neguitejat en el moment de xapar, al penúltim parabol, diria.
Com que aquella nit hi havia la cursa d'orientació, l'Ito ha decidit d'anar tirant i hem baixat tots cap al poble i el Cuscó cap a la Granada, per canviar-se i tornar. El Coca s'ha quedat una estona més escalant, concretament als "monodedos invertidos lujuriosos"(6b+). Diu que ja ha pogut fer un pas més.
Jo he decidit sopar a casa i cap a les 10 he fet cap al pokete i ja hem començat a beure; el gran equip que haviem format per a la cursa d'orientació, comptàva amb membres tan distingits com ara l'Ito, l'Edu, el Miki Trikajo, el Dave Remolar, Joan Cuscó i jo mateix. En aquest cas, faré una excepció i em saltaré la crònica de com va anar la cursa; tan sols diré que ens vam saltar algunes senyals i que el Miki anàva trompa. Just abans d'arribar al penúltim control, 2 membres del grup exhibien els seus genitals desafiant l'aire gèlid que feia.
Ja a l'entrega de premis, i després d'acabar-nos d'impregnar d'alcohol, el Cuscó, el Miki i jo, vam decidir anar de festa a Vila per acabar de fer-la grossa. El cas és que va ser una merda, però ens ho vam passar bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario