domingo, 17 de octubre de 2010

el passat divendres


Abans d'ahir a les 9 del matí ja estàva al Gabiretxe esperant el Mata i el Castillo per baixar a Vila a deixar un currículum; curiosament vaig ser el primer d'arribar on haviem quedat.
Vam baixar a Vila, i després que cadascú de nosaltres hagués fet els recados que havia de fer, vaig quedar amb l'Ito, que sortia de l'autoescola, i estàva decidit a fer-se amb uns peus de gat.
Vam anar al Terrades i es va endur el mateix model que tenia el coca "La Sportiva". Quasi 70€ de peus de gat, que això sí, són molt còmodes i és un model excel·lent per iniciar-s'hi.
Després d'això, vam quedar que a la tarda aniriem a tibar una estona amb el Moska, que se suposàva, havia de venir a escalar, però al final es va fer enrere.
Ens vam trobar amb l'Ito tal i com haviem quedat a les 4 a l'Itaca, i el Ferran ja rondàva per allà.
Vam acabar anant al Moli, on l'Ito va estrenar els peus de gat, i es va estrenar també, amb la primera via que va encadenar a vista: L'Indiot, un V+ del sector. El cert és que per tractar-se de la primera vegada que obria una via, no esperàva que l'encadenés, o tan sols l'acabés a la primera, quan jo, amb la mateixa, vaig necessitar 2 pegues per encadenar. Com no podia ser d'una altra manera, l'Ito havia dut teca per celebrar l'ocasió, i així ho vam fer; menjant patates i olives.
També hi havien el Diddy Kong i l'Argemiano fotent pegues a les vies del costat.
Hi havien també aquella tarda, 2 escaladors de puigdàlber, un dels quals era bomber.
El Prieto i l'Alba s'hi van presentar poc després, i van intentar obrir una via de l'esquerra del sector (no sé si V+ o 6a), que seguia amb una linia per sobre de la primera R, fins a una 2a R que quedàva a una paret superior. El cas és que faltàva un parabol abans de la 1a R i no la van poder acabar, deixant-s'hi un mallon que els va haver de donar el Mata.
L'Ito i jo vam seguir amb la via de la dreta de l'Indiot, que el dia abans també haviem fet amb el Prieto, el Pssk, un V+ amb un primer pas de sortint de placa que ens va putejar una mica a tots dos. A l'últim pas les vaig passar una mica putes, perquè me'n vaig anar una mica de la linia de la via i la R em va quedar a Pokón, però m'ho vaig acabar fent per arribar-hi. L'Ito ja anàva inflat de la via anterior, però li va fer un pegue fins l'últim parabol abans de la R. El Ferran li va cantar alguns passos i se'n va sortir prou bé, però amb la fatiga d'abans, i no acabar de veure clar l'últim tram, va decidir baixar. l'Alba estàva obrint l'amb raó o sense (V+), la via que un dia em va veure fer el primer vol; d'aleshores ençà, la tenia creuada i abans de marxar, assegurat pel Diddy Kong, la vaig poder fer fins dalt, seguit, seguit. El Prieto es va fer amb la variant, un 6a del costat de l'estoitontoi, i el Mata, bombero i companyia, es van estar barallant amb una via del costat del Picapets que es veu que és tan punyetera, i això que està graduada a V+. S'haurà de provar.
Com de costum, se'ns va fer tard i vam anar a l'Itaca a fer la cervesa abans d'anar a sopar; es veu que tenia el dia foteta jo, el que m'havien donat de fumar, formàva part del problema.
Aquella nit feien concert a Sant Pau, però em vaig quedar a casa amb la gustera, dormint fins les tantes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario