martes, 19 de octubre de 2010

matins sobant-la, tardes de foixarda!!

Ahir a les 2h vaig baixar a Barcelona amb el Pollo, per anar a tibar a la foixarda amb el Coca i el Cuscó.

Ens vam trobar a pça. Espanya, ja com de costum, i vam tirar cap amunt.
A l'arribar-hi, vam començar escalfant una mica i el Joan va obrir el Jimy Neutron (V) fins la primera R, encadenant. Després la vaig fer jo, parant un moment a l'última xapa. El Coca la va fer i desmuntar en un moment.
Després ens vam dirigir a una via de l'arc de l'entrada que va, primer pel sostre i després pel lateral de l'arc, un V+, diria, que es diu Tu pu....
Es tracta d'una via que vaig trobar molt disfrutona pel tema dels talons; has d'anar talonejant per poder xapar còmode i està bé.
El Coca la va obrir en primer lloc i la va fer ràpid; el Cuscó el seguia, i va encadenar a vista.
Jo li vaig fer dos pegues i es podria dir que al segon vaig encadenar, però just abans de xapar la R, vaig vacil·lar i em vaig deixar caure. Després, a la 2a, ja la vaig poder fer sencèra.
Aleshores ja vam decidir d'anar a l'Evoclima, un 6a que hi ha a un mur arquejat a l'altra banda del túnel.
Ja l'havia provada l'última vegada que hi vaig anar, però no havia passat del 3r pas.
El Cuscó la va obrir fins dalt, fent algun descans, però prou bé.
Jo vaig tenir més dificultat, però vaig superar el pas on m'havia estancat i vaig poder seguir fins dalt, amb alguna que altra discussió anecdòtica amb l'assegurador.
El Cuscó li va fotre un 2n pegue encadenant fins dalt, seguit, seguit.
A la propera em tocarà a mi encadenar.
El Coca, que té els passos de la via mamats, la va fer com si pujés escales i ja la vam desmuntar per marxar.

Al Taller em vaig trobar amb el Pollo i vam anar cap a Fontana, al pis del Coca, on vam estar xerrant amb el Caba i fumar una mica.
Vam anar a buscar una mica de llom al Suma, i quan el Coca va arribar del Taller, vam anar al Gato Negro a fer unes birres i un parell de racions de braves.
Després, cap al pis a sopar, on el Pollo i Jo, vam tenir un complèxe de Ferran Adrià que ens va permetre fer una truita de patates amb cara i ulls, acompanyada de llom, pà amb tomàquet i un vinet negre. L'ambient del menjador va canviar per complet, quan vam decidir apagar els llums i encendre les espelmes. Vam posar Jazz de fons i de seguida va semblar com si l'habitació adoptés una altra dimensió que ens permetés estar més tranquils i poguéssim parlar de moltes més coses, i amb molta més calma. Un sopar deliciós.
El seguici de postres, era un condimentat de marihuana embutida en paper i filtre, fins a quarts de 4 de la matinada, mentre miràvem "imágenes graciosas" i "chistes visuales" amb el Jazz de fons, per tal que no es perdés el clímax.
Després vam posar algun gag bo al youtube, el Coca se’n va anar a dormir rendit, quasi simultàniament amb el Caba, i el Pollo i jo vam seguir la marató de porros, vi i big bang theory, una bona estona mes, fins que va aparèixer l’Izzy de la seva habitació, on s’havia clausurat per acabar un treball relacionat amb les tendències de moda. Amb tot, vam aconseguir que ens deixés fer un caliquèny de la seva herba i vam estar rient una bona estona.
El Pollo i jo vam seguir veient una estona més Big bang, fins que també vam caure presos de la son.

Va ser un dia curiós.

No hay comentarios:

Publicar un comentario