sábado, 23 de octubre de 2010

mati de foixarda, nit de bricolatge

Ahir al matí vam baixar a Barcelona l'Hagapito Ramoles i jo, per anar a cobrar una pasta que li devien , i deprés anar a la foixarda.
Un cop allà, vam escalfar una mica i vam obrir el Tu Pu..., el V de l'entrada.
Ahir estàva molt fluix i ni tan sols vaig poder-la encadenar, tot i fer 3 pegues; m'inflàva de seguida i estàva força cansat de dormir poc i fer excessos.
El Ferran la va encadenar a la primera, i sense problemes.
Després ens vam dedicar a resseguir la paret esquerre del túnel, vaig obrir el Jimy Neutron (V), que tampoc vaig encadenar, pel mateix motiu.
El Ferran la va fer i desmuntar, i donades les circumstàncies, no em vaig ni plantejar obrir l'evoclima aquell dia: hauria estat per part meva, molt agoserat, o massa poc premeditat, i per tant, digne d'un tonto que peca de sobèrbia.
Vam fer una mica més de blog, i ja se'ns van fer la 1h, pel que vam deecidir tornar a casa.
El tren se'ns va escapar, i vam haver d'esperar ben bé mitja hora bona, pel següent, i ho vam fer a l'Hospitalet.

A la tarda tenia assaig de carpa i em vaig adormir, i vaig arribar al cap de més de mitja hora, com el tren. Vam poder repassar alguns temes, i polir-ne algun altre per al concert d'aquest vespre.
En acabar, vam anar a l'Itaca a fer unes cerveses i patates, en companyia del Cuscó, Coca i Bages, amb quins vaig anar a sopar al Poket.
Ens vam decidir més tard, a baixar a St. Pere per veure el concert del Freixas al centre, que estàva ple, però era rollo cadira, seure, no beure, ni fumar; però els pocs temes que vaig veure, em van agradar.
A última hora, ens vam enredar a acabar al pub claret, amb el Pere, l'Eladi, el Ferran el Cuscó i jo, i vam estar xrrant una estona de projectes referents a obrir vies, hi va haver una proposta llaminera sobre el tema que no fóra bo esmenar aqui. Sica i pedra.
Allà mateix, al pub, em vaig tornar a trobar amb el Carles, mon cosí, que ja havia vist abans al concert.
Vaig anar a xerrar una estona amb ell i tota la comitiva que acompanyàva fins que se'ns va fer l'hora de tornar.
També faré record de la paranoia que li va agafar a l'Eladi, que es pensàva que el Cuscó i jo ens en fotiem d'ell, mentre que no sé quina tonteria m'estàva explicant el Cuscó d'una cosa que m'havia de passar, i que ni tan sols em va dir.

En fi, aquesta setmana estaria bé posar en marxa el pla de neteja dels accessos als sectors perduts que envolten el moli.

Salut,
i bons aliments!

No hay comentarios:

Publicar un comentario